PENGUNJUNG KAMI

Ahad, 16 September 2012

SMART COCO A+


HARGA:
RM21.00
RM25.00 - SABAH & SARAWAK
B$14.00 - BRUNEI
S$14.00 - SINGAPURA

        

SMARTCOCO A+ & SMARTCOCO A+ KURANG MANIS

Minuman bernutrisi Smart Coco A+ adalah fomulasi istimewa yang berpontensi untuk meningkatkan daya ingatan, konsentrasi minda, peredaran darah serta sebagai ajen antioksida. Ianya diadun dari bahan-bahan makanan yang baik sebagai ubatan dan herba terpilih dan berkualiti.


Khasiat:

Membantu meningkatkan daya ingatan tahap kecerdasan minda, IQ & konsentrasi minda
, memperbaiki sistem perjalanan darah. Mencantikkan kulit. Membantu membekalkan
 bahan keperluan dalam badan untuk baik pulih sel-sel, tumbesaran dan fungsi organ
 dalam badan. Mengandungi serat, protein, banyak vitamin & mineral yang baik
 untuk badan. Membantu menenangkan & tidur malam yang nyenyak. Menggunakan
 krimer bukan tenusu.

Bahan-bahan:

Serbuk Koko: 
Buah koko telah dijumpai di Amazon, South Amerika beribu tahun yang lalu. Sejak itu,
koko adalah makanan atau minuman berkhasiat yang telah banyak dinikmati dan disukai
oleh semua peringkat umur. Koko mengandungi polyphenois & filavanois yang menjadi
 agen kuat kepada antioksida. Antara potensi khasiat koko adalah:
1) Mengurangkan risiko penyakit sistem peredaran & penafasan
2) Meningkatkan kadar kolesterol baik HDL dari LDL.
3) Mengurangkan risiko penyakit jantung.
4) Mengurangkan risiko penyakit darah tingg
i 5) Tidur malam yang nyenyak.

Kismis:
Kismis adalah makanan & manisan semulajadi. Ianya adalah sumber yang baik untuk fiber,
 vitamin & mineral seperti Vitamin B, Kalsium, Potasium, dan zat besi. Kismis juga adalah
 antioksida yang baik untuk melambatkan proses penuaan. Kismis mempunyai kandungan 
fruktos yang tinggi dan tidak mengandungi bahan pengawet. Di kebanyakan negara, kismis
 juga dikatakan makanan yang baik untuk minda.
Madu:
Madu adalah sebagai pemanis dan bahan ubatan semulajadi yang telah digunakan berkurun
lamanya dan ada disebut didalam Al-Quran. Sejarah ada menyatakan yang madu banyak
 digunakan sebagai penawar di zaman silam Mesir. Antara khasiat madu adalah :
1. Sebagai antioksida & baik untuk kecantikan kulit.
2. Menenangkan, anti fungi & berkhasiat.
3. Membaik pulih tisu badan & menjaga tahap kalsium dalam badan.
4. Anti-bakteria baik untuk masalah dalaman dan luaran.
5. Meningkatkan daya ketahanan badan.
       
Gingko Biloba:
Gingko adalah spesis pokok tertua didunia. Di Eropah & Amerika Syarikat, makanan tambahan
dari gingko adalah bahan herba yang tinggi jualannya termasuk di France & German. Gingko secara tradisional digunakan untuk mempertingkatkan daya ingatan, konsentrasi minda dan memperbaiki
sistem peredaran darah didalam badan. Gingko juga mengandungi 2 jenis antioksida iaitu flavanoids & terpenoids yang dapat mengurangkan atau menghalang radikal bebas dalam badan yang dipercayai
menjadi  penyebab penyakit seperti sakit jantung, kanser dan penyakit alzheimer's dan lain lain penyakit pelupa dan hilang ingatan. Sebenarnya, anak-anak kita telah dianugerahkan minda yang cergas
dan makanan tambahan seperti Gingko Biloba diperlukan untuk memaksimumkan potensinya.
Kita selalu marahkan anak-anak kerana tidak membuat kerja rumah kerana beranggapan mereka malas . Tetapi kita sebagai ibubapa lupa untuk memberikan makanan tambahan untuk minda anak-anak terus cergas.
Malt:

Bahan baik untuk fiber, vitamin, mineral, protin & anti oksida.
Kurma:
  
Kurma adalah makanan seimbang yang baik untuk penghadaman makanan. Ianya mampu memberi
 tenaga kepada badan manusia yang lesu dan baik untuk wanita sebelum dan selepas bersalin.
Khasiatny adalah tidak terkira dan kaya dengan fiber, vitamin & mineral yang baik untuk tumbesar otot.
 Ianya dapat membantu penyakit sembelit, penyakit usus & masalah jantung.
Cara yang disyorkan untuk meminumnya:
Cara pengambilan yang disyorkan ialah dengan hanya satu sachet pada waktu pagi dan
satu lagi pada sebelah petang.  
Setelah diambil untuk beberapa hari kita akan mula nampak perbezaannya. Perbezaan lebih ketara
akan dilihat apabila pengambilan berterusan. Namun begitu, kesannya berbeza-berbeza bagi setiap
 pengguna kerana ini adalah makanan tambahan. Berbeza dengan ubat contohnya paracetamol yang
 menghilangkan sakit kepala dalam masa sejam, tetapi hakikatnya ia cuma menahan sakit untuk
jangkamasa tertentu saja. Namun, SmartCoco bertindak untuk jangka panjang. Ada pengguna
 melaporkan untuk beberapa hari pertama, mereka berasa mengantuk tetapi usah khuatir kerana
dalam masa beberapa hari mereka akan kembali normal seperti biasa, malah lebih baik.


TESTIMONI


 SPM 2011
 
Mohd Aflah Lokeman
SM SAINS JOHOR, JOHOR
Pn Dariah bte Jaffar - Saya sekeluarga telah menggunakan produk 
SMARTCOCO A+ sejak anak-anak saya sekolah rendah lagi. 
Mereka amat menyukai produk ini kerana rasanya yang sedap lagi berkhasiat. 
Anak saya yang belajar di Politeknik, Mohamad Zabidi Lokeman memberitahu
 saya produk ini membantunya belajar setiap hari. Dia sudah tidak mengantuk dan 
sentiasa bersemangat untuk belajar. Kini, walaupun sudah bekerja, dia masih
 mengamalkan minum SMARTCOCO A+ kerana iamembantunya fokus di tempat kerja pula.
 Seorang lagi anak saya, Mohamad Aflah Lokeman pula merupakan pelajar cemerlang di sekolahnya.
 Mendapat 5A dalam UPSR, 8A dalam PMR dan 10A+ dalam SPM baru-baru ini, 
saya amat berbangga dengannya. Sewaktu bersekolah dahulu, saya memastikan dia
 mengambil SMARTCOCO A+ walaupun tinggal di asrama ketika di sekolah menengah.
 Dia mengakui SMARTCOCO A+ membantunya fokus di dalam kelas dan mengelakkannya
 dari berasa lesu berbanding rakan-rakannya yang lain.
SPM 2011
 
Nur Hazirah Mohammad Aziz
SMK AGAMA MAAHAD, MUAR
Alhamdulillah dan syabas diucapkan pada Fortune Resources kerana
 telah menghasilkan produk berkualiti tinggi Smart Coco A+.
 Saya mengambil minuman Smart Coco A+ pada setiap pagi sebagai sarapan 
dengan harapan minuman ini mampu memberi kecergasan 
pada minda dan fizikal saya. Ternyata Smart Coco A+ tidak mengecewakan kerana
 sejak mengamalkan Smart Coco A+, saya rasa lebih cergas terutama sekali dari sudut mental dan fizikal. 
Pepatah arab mengatakan akal yang cerdas ada pada badan yang cergas. 
Alhamdulillah selepas mengamalkan 
Smart Coco A+ prestasi saya dalam pelajaran juga semakin meningkat 
sehingga ada rakan-rakan saya yang bertanya apa rahsia disebalik kecemerlangan saya 
dalam akademik disamping sentiasa cergas dan bersemangat semasa guru sedang 
mengajar. Kehidupan sebagai pelajar sememangnya sanagat sibuk hinggakan 
kadangkala tidak sempat untuk mengambil sarapan.
 Namun sejak menjadikan Smart Coco A+ sebagai pilihan utama,
saya tidak perlu risau lagi kerana minuman yang cukup berkhasiat ini mampu memberi
 kecergasan sepanjang hari disamping rasanya yang enak. Alhamdulillah akhirnya saya
 berjaya memperoleh 11A dalam peperiksaan SPM 2011. 
Pada para ibu yang berhasrat untuk menjadikan minuman 
berkhasiat ini sebagai menu utama sarapan anak-anak anda  
sememangnya anda telah melakukan pilihan yang tepat dan bijak demi memastikan
 kecergasan dan kemerlangan anak-anak anda. Minumlah Smart Coco A+!
 


SPM 2011
SPM 2011
Nabilah Ismail
SMK SULTAN ISMAIL, JOHOR BHARU
Saya Nabilah Binti Ismail, pelajar di Sekolah Kluster Kecemerlangan
Sekolah Menengah Kebangsaan Sultan Ismail, Johor Bharu telah
mengunakan produk keluaran Fortune Resources ini iaitu Smartcoco A+ sejak tingkatan  satu lagi.
Pemilihan penggunaan produk ini sebagai minuman berkhasiat yang juga boleh 
dijadikan “supplement” harian, ternyata amat berbaloi, kerana minuman ini,
dapat membekalkan tenaga untuk belajar walaupun tempoh masa persekolahan
 selama 6 jam yang ada di isi dengan komitmen saya sebagai pengawas sekolah
 telah habis digunakan hal ini kerana ketika di tingkatan 5, kelas tambahan kerap 
diadakan yang kadang kala tamat pada jam 5 petang. Dalam jangka masa ini, 
minda kita pasti letih begitu juga tubuh kita, namum minuman berkhasiat ini mampu
mengekalkan tenaga saya pada tahap maksimum.Produk ini juga membolehkan saya
untuk terus mengulangkaji pelajaran pada waktu malam tanpa rasa terlalu letih dan mengantuk. 
Pada waktu pagi sebelum ke sekolah malah sewkatu peperiksaan SPM juga minuman
ini dijadikan salah satu menu sarapan saya kerana dengan minumannya minda akan
berasa tenang dan fokus terhadap apa sahaja yang dilakukan seperti 
menjawab soalan-soalan peperiksaan.



SPM 2011
Wan Nor Syariatul Shakira Wan Abdullah
SMK CHUKAI, KEMAMAN, TERENGGANU
Saya merasa amat berbesar hati dan teruja untuk memberitahu
akan khasiat minuman smart coco A+ yang saya Puan Salmiah binti Ahmad
berikan kepada anak-anak saya dan setakat ini alhamdulillah
terbukti membawa perubahan yang besar dari segi minda dan pembelajaran
mereka dan baru-baru ini anak saya yang menduduki SPM 2011 telah
berjaya mendapat 9A.Saya juga amat berterimakasih kepada stokist kawasan
 saya iaitu Puan Norizan Kg.Bukit Mentok Kemaman yang telah
memperkenalkan produk smart coco A+ ini kepada saya. Anak saya juga ada
memberitahu tentang perubahan yang berlaku pada situasi diri beliau
yakni setelah 2 ke 3 bulan mengamalkan minuman smart coco,
rasa mengantuk dan letih menjadi berkurangan yang sebelumnya beliau sentiasa
saja merasa lesu dan kuat tidur. Dari segi pelajaran beliau dapat menerima dengan
 baik tanpa rasa bosan dan mengantuk walaupun pada bulan puasa.
 Untuk itu sebagai seorang ibu saya syorkan ibu-ibu di luar sana berilah
 anak-anak anda minuman tambahan yang amat berkhasiat iaitu smart coco
dan anda pasti teruja dengan perubahan pada anak anda nantinya. 
 

SPM 2011
Muhammad Rusydan Taqwa Harun
 KOLEJ ISLAM SULTAN ALAM SHAH, SELANGOR
Assalamualaikum. saya seorang calon spm 2011 di sebuah sekolah berasrama penuh.
walaupun sibuk dengan aktiviti sekolah dan kelas tambahan yang padat, saya masih
berasa segar dan dapat memberi tumpuan kepada pembelajaran di dalam kelas.
saya mengamalkan smartcocoA+ sebagai minuman semasa ulangkaji pelajaran dan
sebagai bekal ke kelas persediaan malam.stok sachet smartcocoA+ tidak pernah kering
 kerana umi saya sentiasa membekalkn smartcocoA+ yang dibelinya di pasaraya giant,
 kuala terengganu sebelum pulang ke asrama. hasilnya alhamdulillah, saya mendapat
keputusan 11A dalam spm2011.



SPM 2011
Nurul Husna Muhammad Abduh
KOLEJ ISLAM SULTAN ALAM SHAH, SELANGOR
Sebelum : Saya sering tidur didalam kelas, ia menyebabkan fokus saya didalam kelas hilang,
 kadang-kadang saya tiada semangat untuk kesekolah.
Selepas : Selepas mencuba beberapa peket Smartcoco A+,
saya semakin bersemangat untuk kesekolah dan semakin fokus
didalam kelas, saya juga menjadi kutang mengantok.
Selain keberkatan usaha dan doa saya kepada Allah SWT,
Smartcoco A+ telah membantu saya dalam mencapai kejayaan salam SPM, Alhamdulilah.




















Tiada ulasan:

Catat Ulasan