PENGUNJUNG KAMI

Rabu, 30 Januari 2013

AWET MUDA GOLD




RM 140

KELEBIHAN AWET MUDA GOLD

* Bertindak 3 kali lebih cepat berbanding AWET MUDA biasa.
* Membantu menganjal, menegang, menghalus dan mencerahkan kulit
* Meningkatkan keindahan wajah
* Menganjal kembali payudara dan punggung
* Membantu keintiman hubungan suami isteri
* Kaya dengan vitamin dan galian
* Membantu memulih tenaga batin wanita
* Memberi tenaga dan kesihatan pada badan
* Mengatasi masalah dalam wanita seperti sengugut, keputihan dan lain-lain
* Membuang angin dan toksin dalam badan
* Mendapatkan bentuk badan yang ideal
* Sesuai untuk semua golongan wanita


KHASIAT BAHAN-BAHAN YANG TERDAPAT DI DALAM AWET MUDA GOLD

GLUTATHIONEASTAXANTHINL-CARNITINE
* Memutihkan kulit, menghilangkan bintik hitam.
* Menghindari pigmen serta mengawal & mencegah kesan jerawat dan parut.
* Mengecilkan pori-pori & menjadikan kulit lembut,licin, segar & berseri
* Membantu melambatkan penuaan dan merawat rambut gugur.
* Mengawal gula dalam darah dan diseimbangkan ke paras normal bagi penyakit diabetis.
* Pengurangan kolestrol dalam darah.
* Menjadikan kulit cantik tanpa kedut dan tompok hitam. 
* Dapat melindungi terhadap penyakit otot.
* Berpotensi sebagai diet tambahan.
* Dapat meningkatkan tenaga dan aktiviti pada orang dengan penyakit jantung kongestif.



TESTIMONI

Pn Aini (Melaka) 
Saya berumur 25 tahun. Pada usia remaja, kitaran haid saya tidak teratur. Saya juga sering mengalami masalah senggut. Tiap-tiap bulan saya pasti akan ke hospital untuk mendapatkan ubat bagi mengatasi masalah senguggut saya. Setelah berkahwin selama 8 bulan, masalah saya ini masih belarutan. Pihak mertua juga sering bertanya bila saya akan mengandung dan mendapatkan zuriat. Pelbagai jenis produk telah saya gunakan untuk mengatasi masalah ini, namun masih tidak berhasil. Pada suatu hari saya menceritakan masalah saya pada seorang kawan. Kawan saya ini telah memperkenalkan kepada saya produk Puteri AlyaAWETMUDA GOLD. Setelah mencuba sekotak, hasilnya amat memberansangkan. Masalah senguggut dan kitaran haid yang tidak teratur berjaya di atasi. Alhamdulilah perkara yang paling mengembirakan saya sekeluarga adalah, saya telah disahkan mengandung dua bulan. Terima kasih kepada Puteri Alya. Kepada semua wanita di luarsana, cubalah AWETMUDA GOLD untuk mengatasi masalah dalaman anda. Saya doakan Puteri Alya terus maju dan berkembang dimasa akan datang


Masfuzah bt Rastari
Saya berumur 48 tahun. Saya telah menggunakan Produk Puteri Alya AWETMUDA GOLD sebanyak 2 kotak, Alhamdulilah kesannya amat memberangsangkan. Masalah jeragat dimuka, keguguran rambut, dan kelumumur berjaya di atasi. Selain itu, kulit saya kelihatan lembab dan bertambah gebu. Suami juga bertambah sayang, terima kasih Puteri Alya kerana mampu mengatasi masalah yang saya hadapi.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan