PENGUNJUNG KAMI

Rabu, 27 Jun 2012

TESTIMONI SMART COCO

SMART COCO DI RADIO IKIM BULAN  JULAI 2012, LIVE Di Udara!

 
Pada setiap hari RABU didalam bulan JULAI pada tarikh dan masa berikut,
 
04 Julai  pukul 2.30 petang,
11 Julai pukul 11.15 pagi ,
  18
Julai pukul 2.30 petang,
25 Julai pukul 11.15 pagi

CONTOH TESTIMONI
 
PMR 2011
 
 
Nur Hazirah Mohammad Aziz
SMK AGAMA MAAHAD, MUAR
Alhamdulillah dan syabas diucapkan pada Fortune Resources kerana telah menghasilkan produk berkualiti tinggi Smart Coco A+. Saya mengambil minuman Smart Coco A+ pada setiap pagi sebagai sarapan dengan harapan minuman ini mampu memberi kecergasan pada minda dan fizikal saya. Ternyata Smart Coco A+ tidak mengecewakan kerana sejak mengamalkan Smart Coco A+, saya rasa lebih cergas terutama sekali dari sudut mental dan fizikal. Pepatah arab mengatakan akal yang cerdas ada pada badan yang cergas. Alhamdulillah selepas mengamalkan Smart Coco A+ prestasi saya dalam pelajaran juga semakin meningkat sehingga ada rakan-rakan saya yang bertanya apa rahsia disebalik kecemerlangan saya dalam akademik disamping sentiasa cergas dan bersemangat semasa guru sedang mengajar. Kehidupan sebagai pelajar sememangnya sanagat sibuk hinggakan kadangkala tidak sempat untuk mengambil sarapan. Namun sejak menjadikan Smart Coco A+ sebagai pilihan utama,saya tidak perlu risau lagi kerana minuman yang cukup berkhasiat ini mampu memberi kecergasan sepanjang hari disamping rasanya yang enak. Alhamdulillah akhirnya saya berjaya memperoleh 11A dalam peperiksaan SPM 2011. Pada para ibu yang berhasrat untuk menjadikan minuman berkhasiat ini sebagai menu utama sarapan anak-anak anda  sememangnya anda telah melakukan pilihan yang tepat dan bijak demi memastikan kecergasan dan kemerlangan anak-anak anda. Minumlah Smart Coco A+!
UPSR 2011

Mohamad Firman Fishon
SK Sungai Kering, Kedah

Assalamualaikum...Alhamdulillah setelah menggunakan produk SMARTCOCO A+ anak saya telah berjaya mendapat 5A dalam peperiksaan UPSR baru-baru ini. Selepas anak saya minum SMARTCOCO A+, anak saya lebih fokus dalam pelajaran dan lebih rajin untuk membuat latihan. Terima kasih SMARTCOCO A+ yang telah banyak membantu.
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan