PENGUNJUNG KAMI

Sabtu, 7 Julai 2012

PRODUK SEJUK BEKU ENNA

RM 12.90
 Diperbuat daripada daging ayam tanpa lemak, diadun dengan rempah ratus yang terpilih dan disalut dengan serbuk roti segar yang ranggup. Ianya adalah pilihan yang terbaik sebagai snek pembuka selera yang lazat dan sesuai untuk hidangan seisi keluarga.


RM 12.90

Nuget Ikan adalah makanan snek yang enak dan digemari oleh semua lapisan masyarakat. Ia mengandungi protein yang tinggi dan rendah kandungan kolesterol. Diperbuat daripada isi ikan putih segar dan dijadikan didalam bentuk yang menarik dan disalut dengan serbuk roti yang ranggup. Boleh dimakan begitu sahaja selepas digoreng dan lebih sedap jika dimakan semasa masih panas berserta dengan sos cili dan mayonis.


RM 12.90
 Jejari Ikan semakin mendapat tempat sebagai makanan snek dikalangan rakyat Malaysia. Ia mengandungi protein yang tinggi dan diperbuat dari isi ikan putih yang digaul dengan pelbagai ramuan, dibentuk empat segi bujur dan disalut dengan serbuk roti. Enak dimakan bersama sos cili dan mayonis.

RM 7.90
Produk baru yang dihasilkan dari teknologi terkini. Burger yang sungguh enak dan diperbuat dari ikan terpilih, diadun dengan teliti tanpa pengawet, pewarna dan rendah kolesterol serta baik untuk kesihatan. 






Tiada ulasan:

Catat Ulasan